جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند پرهام مقصودلو قهرمان بوندسلیگا شد
سرخط خبرها

بلیت برگشت «فغانی» اوکی شد| داور مطرح دربی را قضاوت می‌کند

  • کد خبر: ۷۳۷۳۴
  • ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
بلیت برگشت «فغانی» اوکی شد| داور مطرح دربی را قضاوت می‌کند
داور بین‌المللی فوتبال ایران برای قضاوت شهرآورد به ایران می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، سرانجام فشار‌ها موجب شد فدراسیون فوتبال دست‌های خود را به نشانه تسلیم بالا ببرد. اشتباهات وحشتناکی که داوران جوان و باتجربه مرتکب شدند، به‌ویژه اتفاق عجیب‌و‌غریبی که در بازی پیکان و سپاهان افتاد و همه‌چیز را زیر سایه خود گرفت تا فوتبال ایران در طوفان حاشیه‌ها غرق شود، سرانجام موجب شد فدراسیون فوتبال بر‌خلاف میل خود از علیرضا فغانی دعوت به همکاری کند. ۱۰ روز قبل بود که فغانی خودش به مسئولان فدراسیون زنگ زد و پیشنهاد داد به‌دلیل پایان لیگ استرالیا و برای دیدار‌های حساس پایانی لیگ به ایران بیاید؛ اما هیچ سیگنالی از‌سوی فدراسیون به تایلند نرسید.

 

فغانی که برای دیدار‌های لیگ قهرمانان راهی تایلند شده، وقتی دید هیچ تماسی با او گرفته نشد، سرانجام بلیت برگشت را برای استرالیا رزرو کرد؛ اما اشتباهات داوری وحشتناکی که نتیجه‌ها را تغییر داد، فدراسیون را تسلیم کرد. ماجرای بازی حساس ذوب‌آهن و سایپا و اشتباه عجیب داور و ماجرای باورنکردنی گل سپاهان در بازی با پیکان موجب شد فدراسیون برخلاف میل خود عمل کند. شنیده می‌شود روز پنجشنبه فدراسیون‌نشینان با فغانی تماس گرفتند و او با لغو بلیت برگشت به استرالیا، بلیت تهران را برای خود گرفت تا دوشنبه شب همراه با کمک‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا راهی ایران شود.

 

قرار است بازی‌های حساس باقی‌مانده باشگاهی ایران به فغانی سپرده شود که به احتمال فراوان همراه با تیم بین‌المللی خود یعنی منصوری و ابوالفضلی بازی‌ها را سوت خواهد زد. مهم‌ترین بازی پیش‌روی فغانی در بدو ورود به ایران، شهرآورد حذفی ۲ تیم پرسپولیس و استقلال است. البته اگر فرهاد مجیدی اجازه دهد فغانی داور این بازی باشد. همه می‌دانند رابطه مجیدی با فغانی خوب نیست وچه اتفاقاتی بین آن‌ها افتاده است. اگر این مشکل حل شود، بازی هفته آخر استقلال- سپاهان هم شاید به فغانی سپرده شود. بازی هفته‌۲۹ بین پرسپولیس- تراکتور یا شهرآور‌د اصفهان گزینه‌های دیگری است که می‌تواند داوری به نام فغانی داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->